mandag den 28. august 2017

Lyst - seks erotiske noveller [Sponsoreret]

Lyst - seks erotiske noveller [Sponsoreret indlæg af DreamLitt]

Bagsidetekst:
En model til croquistegning, stærke drifter i et supermarked, et tilfældigt møde til en fernisering, pludselig tiltrækning til gæsteunderviseren, mindet om et hemmeligt møde i fabrikkens omklædningsrum og højskolens seksuelle til- og fravalg.

Lyst indeholder seks noveller, der henfører læseren til en sensuel verden.

Novellerne er udvalgt og samlet på baggrund af DreamLitts konkurrence for erotiske noveller.

Det er længe siden jeg har læst erotik. Sådan decideret erotik. Jeg har læst flere bøger der har indeholdt erotiske elementer, men historier der udelukkende (eller i hvert fald tæt på) handler om erotik, er det længe siden jeg har læst. Jeg tror bare jeg fik for meget. E. L. James, Sylvia Day, Maya Banks osv. Det blev lidt for meget det sammen om og om igen. Beklager hvis det støder nogen, men i bund og grund er alle de historier ens.

Da jeg sagde ja til at anmelde denne novellesamling, tænkte jeg at det kunne være en fin måde at læse lidt erotik, uden at det blev for opfattende. Nu var det små og afsluttede historier, i stedet for første dele af en serie på mange bind. "Lyst" passer perfekt til det behov.

De seks noveller i bogen er meget forskellige og det kan jeg rigtig godt lide. Der er en forholdsvis traditionel fortælling om den unge kvinde der møder en mystisk og tiltrækkende mand, og tager med ham hjem. Den utraditionelle med de hemmelige møder i et omklædningsrum om natten, hvor hovedpersonen ikke ved hvem af de tre smukke kvinder der tilfredsstiller ham. En klassisk historie om en besættelse af en fyr, der skuffer fælt, for at blive erstattet af en anden.

Alle seks historier er hurtig læst, men bestemt underholdende, pirrende og meget sensuelle. Hvis man er til erotiske historier, men som mig, ikke lige orker at begynde på en ny serie, kan denne lille fine bog varmt anbefales.

Tak til DreamLitt for anmeldereksemplar!

Fakta:
Forlag: DreamLitt
Udgivet i: 2017
Antal sider: 142
4 ud af 5 stjerner