tirsdag den 1. december 2015

November wrap-up

November wrap-up

Så er det blevet den tid igen. Tid til at gøre status for endnu en måned og hvad der er blevet læst. For mit vedkomne har det været en suveræn læsemåned - har i alt læst 22 bøger. I alt 3570 sider. Fordelt på 12 lektørbøger og 10 lystlæsningsbøger. Jeg har - desværre - modtaget mine sidste lektørbøger i et godt stykke tid, da der er noget med løn og barsel, og da jeg går på barsel d. 10/12, holder jeg derfor lige en pause indtil jeg er tilbage på arbejde til efteråret.

Jeg håber så at de næste to måneder indtil termin kan få med at få læst en masse af de bøger jeg har på hylden, men som jeg ikke er nået til endnu.


Lektørbøger:

Pepe & Milli; Hvem er det, der banker?
Kim Fupz Aakeson; Hvidt og blidt og kridt
Ruth Symes; Bella Donna - Heksevænget
Thorstein Thomsen; Holger og fluen
Thorstein Thomsen; Holgers hat
Bodil Aline; Kronborgbanden og jagten på runerne
Barnets første lyde
Barnets første farver
Mette Jørgensen; Rim
Katarina Ekstedt; Emil lærer at stå på ski
Nils Schou; Fregnerne
Inge Hebsgård; Jul på Lavendelgården (e-bog)


Anmeldereksemplarer:

Sidsel Sander Mittet; Vildhunden og panteren (Morika, #2) (læs anmeldelse her - tak til Facet)
Nicola Yoon; Alt eller intet (e-bog - læs anmeldelse her - tak til Lovebooks)
Jon Rex Laugen; Den hvide pige (læs anmeldelse her - tak til Tellerup)
Jandy Nelson; Himlen ved mine fødder (tak til Gyldendal)
Haidi Wigger Klaris; Skæbnens kald (Dæmonherskerens arving, #2 - tak til Tellerup)

Biblioteksbøger:

Kenneth Bøgh Andersen; Den faldne engel (Den store djævlekrig, #5)
Joe Hill; Keys to the kingdom (Locke & Key, #4)
Jesse Andrews; Mig og Earl og den døende pige (læs anmeldelse her)

Købte bøger:

Neil Gaiman; Hans & Grete
Marie Lu; Champion (Legend, #3) (læs anmeldelse her)

Det er blevet til en god blandet stak. Nogle underholdende billed- og pegebøger der nok skal blive brugt når den lille kommer og bliver stor nok. Nogle gode læseoplevelser og nogle mindre gode. Nogle smukke kærlighedshistorier der virkelig varmede i en kold tid. Samt både fortsættelser og slutninger på serier.

Jeg glæder mig til at se hvad december bringer af læseoplevelser og om jeg overhovedet får læst så meget som jeg går og håber på.

2 kommentarer:

  1. Sikke en masse bøger du har nået!

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Du når godt nok også at komme igennem meget, så mon ikke du nok skal nå at sluge en hel del i december også. :)

    SvarSlet