lørdag den 3. oktober 2015

September wrap-up

September wrap-up

Så gik endnu en læsemåned på hel og over i den næste, som forhåbentlig også vil bringe store oplevelser med sig. Det er blevet til 16 bøger i september - heraf én e-bog og 9 lektørbøger. Jeg har godt kunne mærke at jeg ikke helt har samme energi når jeg kommer hjem fra arbejde som jeg plejer at have, og det må skyldens den voksende mave. Samtidig har vi haft meget travlt på arbejde, så mine dage har også været noget længere end de plejer.

Jeg har ikke fået læst så meget som jeg havde håbet, og det kan ses på de voksende stakke af anmeldereksemplarer og lånte bøger som jeg har. Jeg håber dog at jeg kan komme efter det her i oktober og at en uges ferie også kan hjælpe på det. Det er vel egentlig bare et luksusproblem?

De læste bøger for september er:

Paula Hawkins; Kvinden i toget (tak til Plusbog for e-bogen - læs anmeldelse her)
Jessi Kirby; Hvad hjertet ved (tak til Lovebooks for e-bogen - læs anmeldelse her)
Jandy Nelson; Jeg henter solen ned (tak til Gyldendal for bogen - læs anmeldelse her)
Rick Riordan; The Lost Hero - graphic novel
Kenneth Bøgh Andersen; Himmelherren
Jeanette Hedengran; Mørkets søn

Lektørbøger:

Peter Gotthardt; Befri julemanden
Inderst Inde
Anna og Elsa
Per Sanderhage; Rasmus Klump hos nisserne
Agnes Hammer; Jeg blogger dig væk
Bettina Buhl; Jacobine er sulten
Anu Stohner; Den lille julemand rejser verden rundt
Line Leonhardt; Olivia bliver berømt
Suzanne Bloom; Min allerbedste ven


Der er mange bøger jeg glæder mig til og forhåbentlig får læst i oktober. På den allerførste pladsen (jo, det har jeg lige opfundet!) ligger der en der overstråler dem alle - efterfølgeren til "Mig før dig"! Jeg har netop færdiggjort "Mig før dig" og jeg indrømmer at jeg elsker den endnu mere end før, men mere om det en anden gang.

Hvad glæder I jer til at læse?

1 kommentar:

  1. Det var også mange 'små' bøger du har fået læst, men jeg kender godt det der med at lige skulle finde energien til at læse nogle dage når man bare kommer ret sent hjem fra arbejde. Kan ikke forestille mig at skulle være gravid-træt oveni hatten.

    SvarSlet