onsdag den 27. november 2013

Tara Sue Me; The Submissive



Da jeg så at denne bog handlede om en bibliotekar, tænkte jeg - ha, den må jeg læse! 

Bogen er i samme stil som Fifty Shades, Breathless og hvad der ellers er. Ofte kan det være svært at skille de forskellige serier ad, men jeg synes alligevel at den her er en af de bedre. 

I forhold til Fifty Shades, hvor selve historie måske halter lidt engang i mellem, synes jeg faktisk at der er en decideret handling i denne bog.

Abigail King har en fantasi om at være Nathaniel West's submissive - hans og ingen andens. Hun har ingen erfaring, ikke noget kendskab til miljøet, men hun vækker alligevel Nathaniels interesse, fordi han ved udmærket godt hvem hun er... Problem er blot, at jo længere ind i hans verden Abigail kommer, jo mere forelsker hun sig i ham - og han i hende, han vil bare ikke indrømme det! Og hvad gør man så? Ja, læs og blive klogere.

Jeg var godt underholdt hele vejen igennem og bogen er velskrevet. Sexscenerne er ikke så udpenslede som i Fifty Shades, og det synes jeg egentlig er ganske ok - det kan også godt blive for meget! Men en god bog - glæder mig til 2'eren!

Fakta:
Forlag: People's Press
Udgivet på dansk i 2013
270 sider

Ingen kommentarer:

Send en kommentar